BE "CONFIDENCE" – BE YOURSELF!

CONFIDENCE should treat your skin so well that you feel confident with it! Because the skin is our largest organ, in which we are encased and in this encasement you should feel really comfortable day after day. 

We do not use parabens, mineral oils, synthetic perfumes or microplastics in any of our products. The products are not tested on animals.

CONFIDENCE should treat you with the best ingredients! That's why we are always on the lookout for new, natural ingredients that will give your skin the perfect treat. You don't want to miss our product news and get informed? Then follow us on Instagram, Facebook or subscribe our newsletter.

„Schon lange begleitete mich ein grosses Interesse zur Naturkosmetik und ich war seit Jahren auf der Suche nach Produkten, die für meine Haut geeignet sind. Ein Produkt, welches die Haut nicht austrocknet aber auch nicht fettet, seine Wirkung zeigt und zudem noch gut riecht, war für mich schon immer schwer zu finden... Dadurch entstand meine grosse Passion mit meinem Wissen als Drogistin und meinem zusätzlich erlernten Wissen in der Naturkosmetik selber Produkte herzustellen. Nach längerem ausprobieren und testen von hergestellten Pflegeprodukten bildeten sich tolle, wirkungsvolle Ergebnisse, die ich unbedingt mit anderen Frauen und Männern teilen wollte.  So verwirklichte ich im Januar 2019 meinen grossen Traum und gründete die natürliche Kosmetiklinie Natural Cosmetics."

Laura, Gründerin von CONFIDENCE Natural Cosmetics

GET IT FRESH - CONFIDENCE NEWSLETTER SUBSCRIBE NOW:

FOLLOW US ON INSTAGRAM:

  • Weiß Instagram Icon

Payment methods: